Gør kørselsregnskabet digitalt og automatisk med ny app

Teknologien giver os hele tiden nye muligheder. I dag har vi næsten alle sammen en smartphone i hånden eller i hvert fald adgang til en, og det åbner en helt ny verden. Med de nye apps, der kan designes og udvikles til næsten hvad som helst, kan det hele klares fra telefonen. Det giver en enorm fleksibilitet, når man er på farten, og når man bare gerne vil spare tid. Det hele handler om at se fremtiden og udnytte de mange muligheder, så snart de kommer på markedet, sådan at man hele tiden er med på beatet. Det kan eksempelvis virksomheder drage stor nytte af, hvis de er nogen af de første til at strømline og optimere deres processer. Ved hjælp af smarte apps til blandt andet regnskab kan man i dag spare både tid og penge ved at køre det hele digitalt og automatisk. Det gælder for eksempel kørselsregnskabet, der ellers kan blive en besværlig og tidskrævende affære.

Acubiz app hjælper virksomheder med kørselsregnskabet

De fleste virksomheder har sælgere ansat, hvis eneste job det er at komme ud til kunderne og sælge det produkt eller den service, som pågældende virksomhed tilbyder. I den forbindelse har de ofte en firmabil, hvor virksomheden betaler for de kilometer, der bliver kørt. Det betyder dog, at regnskabsafdelingen mange gange vil komme til at sidde med et kørselsregnskab, der skal gøres op. Det kan hurtigt blive en tidskrævende affære med en masse papirarbejde, der koster firmaet dyrt. Derfor er det et af de områder, hvor det virkelig godt kan betale sig at optimere processen. Det kan blandt andet gøre ved hjælp af en app som Acubiz. Fordelen ved en app er, at det hele kører over internettet, og derfor kan man hurtigt udveksle oplysninger, uanset hvor man er. Det bliver langt nemmere for medarbejderen, der skal indregistrere de timer, han har kørt, når han blot kan gøre det i en app. Det samme gælder for regnskabsmedarbejderen i den anden ende, der slipper for at skulle bruge tid på en masse papirarbejde. Når det hele kører automatisk i appen, er der desuden langt mindre risiko for fejl. Ved at bruge en app kan man altså spare en masse tid og besvær på en proces, der ellers kan være en noget tandudtrækkende affære for begge parter.

Tid er penge – så en smart app sparer dig penge

Mange virksomheder har konstant fokus på, hvordan tiden kan bruges bedst muligt. Ved at optimere og strømline processer bruger man mindre tid på de samme opgaver, hvorfor man har mere tid til resten. Det betyder, at man i sidste ende vil kunne se det på virksomhedens bundlinje, hvis man vælger at bruge en smart app til kørselsregnskabet. Det gør altså ikke kun livet nemmere for både medarbejderen og regnskabsafdeling, men kan også anses som en klog investering fra virksomhedens side. Hvis man som virksomhed vil spare penge og tage imod fremtiden, bør man altså undersøge de mange muligheder, der findes med forskellige apps.