AB Låseservice rykker hurtigt ud, hvis uheldet er ude

De fleste har prøvet at stå i en situation, hvor uheldet er ude på hjemmefronten, og man pludselig får brug for en låsesmed. Det kan være fordi du er kommet til at smække døren uden at have nøglerne med, det kan også være låsen pludselig driller og har bundet sig fast eller bare ikke kan låse. Sådan en situation kan ødelægge hele dagen. Du kan godt se på uret, at dine ellers planlagte aftaler må udskydes. Under alle omstændigheder er det i de fleste tilfælde vigtigt, at låsesmeden kan rykke hurtigt ud. For nogle bliver det parameter så vigtigt, at det bliver afgørende for, om du vælger låsesmed #1, #2 eller #3. Prisen bliver måske endda overflødig. AB Låseservice er en låsesmed, som godt ved, hvad hurtig udrykning betyder. Derfor kan du også forvente hurtig service, lige meget hvornår på døgnet du ringer. AB Låseservice har døgnservice, og de skriver på hjemmesiden, at de i de fleste tilfælde er på adressen inden for en time. Det gælder i Odense og omegn, hvor låsesmeden holder til.

Låsesmed der vægter tilliden til kunden

Noget af det, der er vigtigt inden for alle håndværkerfag, er, at du som kunde har tillid til virksomheden og til arbejdsmanden. Og hvordan skaber man sådan en tillid? For det første skal der være fuld gennemsigtighed fra starten. Det vil sige, at du som kunde fra opgavens start skal være gjort opmærksom på omfanget, og hvad du kan forvente rent prismæssigt. Hvis der ikke kan nævnes en makspris eller der ikke kan gives et prisoverslag, bør du blive gjort opmærksom på, at den endelige pris kan blive højere, hvis udfaldet bliver x eller y. Løbende informationer er med til at sikre, at du ikke føler dig snydt, når regningen kommer. Fuld gennemsigtighed er et af nøgleordene hos AB Låseservice. Både i Odense, men også hos låsesmedene i Oslo og Bærum, hvor de også har afdelinger. Faktisk var det i Norge, det hele startede, og her var man godt klar over, at den gode omtale var essentiel. I både Norge og Danmark er mund til mund-kommunikationen utrolig vigtig for firmaet, derfor er man selvfølgelig meget obs på at skabe god kundeservice.