Få styr på regningerne med expense management!

Som en større virksomhed, så kan man ende ud med en masse medarbejderudlæg, hvor det kan være svært at holde styr på alle regningerne. Hvis man ikke har opsat et ordentligt expense management system, så kan det i sidste blive til noget værre rod og blive utroligt tidskrævende. Det er selvfølelig en skam, hvis de skal sidde i bogholderiet og bruge en masse tid på det, hvilket i sidste ende også kan koste penge. Netop af den grund, så har virksomheden Acubiz udviklet et expense management system, som automatisere alt inden for medarbejderudlæg, bilagshåndtering og rejseafregning.

Expense management automatisere processen

Deres expense management system forgår over en app. Den gør det nemt for medarbejderne at registrere et udlæg, og bilagshåndtering det sker med det samme. Typisk vil man tage et billede af kvitteringen og så er bilaget blevet registreret kort efter. På den måde slipper medarbejderne også for at skulle gemme på en masse krøllede kvitteringer, som til tider kan forsvinde, og får det det ordnet på ingen tid. Efter man har uploadet billedet af kvitteringen, så vil appen automatisk matche beløbet med transaktionen på firmakortet, og på den måde kan man være sikker på at alt er som det skal være.

Man kan spare en masse tid

Ved automatisere hele expense management processen, så kan man faktisk spare op til 80 % af administrationen, hvilket i sidste kan betyde rigtig meget. For tid er penge, som man siger. Det er også gældende her, da det er en eller flere medarbejder der får et frirum til at bruge sin tid på noget andet. Det kan måske bruges på noget som giver mere værdi for virksomheden, hvilket registrering af kvitteringer formentligt ikke gør.

Sikker på at de forskellige regler bliver overholdt

Denne måde at foretage expense management på, den sikrer også at de forskellige lovgivninger og interne regler bliver overholdt. Med hensyn til lovgivningen, så kan man også opsætte det sådan, at de forskellige landes regler bliver overholdt. Dette kan være vigtigt, hvis man har medarbejdere i flere forskellige lande. Derudover kan man implementere de forskellige interne regler, så virksomheden og medarbejderne begge kan være sikker på, at alt er som det skal være.

Alt i alt, så gør Acubiz’ expense management det nemmere for medarbejderne at håndtere medarbejderudlæg og ledelsen de sparer en masse penge. Derudover er det nemt og hurtigt at implementere expense management og det kan sættes sammen med ens nuværende ERP system.